Browsing by Author "Kodaş, Betül"
Now showing items 1-7 of 7
-
Destinasyon Marka Farkındalığı, Destinasyon Marka İmajı ve Algılanan Kalitenin Destinasyon Marka Sadakatine Etkisi: Mardin Odaklı Bir Araştırma
Kodaş, Betül (İşletme Araştırmaları Dergisi, 2021)Amaç – Bu araştırmada Güneydoğu Anadolu bölgesinin önemli bir turizm destinasyonu konumunda olan Mardin ilinin tüketici temelli destinasyon marka denkliğinin ölçülmesi ve destinasyon marka farkındalığı, destinasyon marka ... -
Mardin ve Diyarbakır’da Yer Alan Restoranlara Yönelik Müşteri Şikâyetlerinin İncelenmesi: Tripadvisor Örneği
Kodaş, Betül; Üzülmez, Meral (Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021)Bu araştırmanın amacı, turistik destinasyon niteliği taşıyan Mardin ve Diyarbakır’dafaaliyet gösteren yiyecek içecek işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikâyetlerinincelenmesidir. Bu çerçevede, Mardin ve Diyarbakır’da ... -
Mardin’e Gelen Yerli Ziyaretçilerin Gastronomi Deneyimlerinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Kodaş, Betül; Sekizkardeş, Mahmut (Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2022)Turistler bir destinasyona özgü yemekleri tatmak, mutfak kültürünü deneyimlemek, destinasyona özgü yemeklerin üretim aşamalarını görmek için turizm faaliyetlerine katılabilmektedir. Özellikle son yıllarda gastronomi turizmi ... -
Psikolojik Sermaye, İş Stresi ve Hizmet Odaklı Örgütsel Vatandaşlık Davranışı İlişkisi
Kodaş, Betül; Sarı, Yaşar (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)Bu araştırmanın amacı psikolojik sermaye, iş stresi ve hizmet odaklı örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkinin hizmet sektöründe yer alan yiyecek içecek çalışanları örnekleminde ele alınıp incelenmesidir. Bu ... -
The role of trust in tourists’ motivation to participate in co-creation
Kodaş, Betül; Resat Arıca, Cihan Cobanoglu, M. Omar Parvez, Viput Ongsakul and Valentina Della Corte (Emerald, 2023)Purpose – Intention to re-participate in co-creation (IRCC) is an essential indication of customers to their deal proneness. Therefore, this study aims to focus on the role of trust in the relationship between ... -
Social media networks as an effective way to promote events
Kodaş, Betül; Köz, Ela Nazlı (IGI Global, 2023)Today, we have witnessed many events and festivals organized by different countries throughout the years. Some of these are organized locally, while the others are international. Social media networks are one of the essential ... -
Ziyaretçilerin Yavaş Turizm Motivasyonlarının Belirlenmesi: Halfeti Örneği
Kodaş, Betül; Özçelik, Metin (GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences, 2022)Bu çalışmanın amacı Halfeti’yi ziyaret eden yerli ziyaretçilerin yavaş turizm motivasyonlarını ortaya çıkarmaktır. Nitel araştırma yaklaşımı kapsamında tasarlanan bu çalışmada veriler uygun (amaçlı) örnekleme yöntemiyle ...